1. Στα πλαίσια της λήψης μέτρων έναντι του κορωνοϊού COVID-19 και σε εναρμόνιση με την εγκύκλιο 1881/30-5-2020 σας γνωρίζουμε ότι ως ιδιοκτήτες των studios margarita έχουμε παρακολουθήσει τα απαραίτητα εκπαιδευτικά σεμινάρια για τα υγειονομικά πρωτόκολλα των τουριστικών καταλυμάτων.
2. Τα Studios - Ενοικιαζόμενα δωμάτια Κύθνου Μαργαρίτα έχουν εφοδιαστεί με το σήμα πιστοποίησης ‘’Health First’’
3. Συντονιστής για την επίβλεψη της εφαρμογής του σχεδίου δράσης ορίζεται η Άννα Γαρδέρη του Γεωργίου
4. Τα studios ενοικιαζόμενα δωμάτια Κύθνου Μαργαρίτα έχουν εξασφαλίσει επαρκεί Μ.Α.Π.
5. Σχέδιο διαχείρισης ύποπτου κρούσματος COVID-19:
Εάν ένας επισκέπτης παρουσιάσει συμπτώματα συμβατά με την λοίμωξη COVID-19 εφαρμόζονται τα παρακάτω:
α) Καλείται ο ιατρός του κέντρου υγείας Κύθνου για αξιολόγηση του περιστατικού
β) Αν ο ασθενής έχει επείγουσα ανάγκη νοσηλείας, παρουσιάζει σοβαρή κλινική εικόνα, διακομίζεται προς την οικεία μονάδα υγείας ως ύποπτο κρούσμαCOVID-19. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα διαχείρισης περιστατικού COVID-19 σε συνεννόηση με το κέντρο υγείας Κύθνου γίνεται μεταφορά του ασθενή (ΕΚΑΒ, πλωτό ασθενοφόρο, αεροδιακομηδή) στην πλησιέστερη μονάδα υγείας όπου μπορεί να το διαχειριστεί.
γ) Αν ο ασθενής εμφανίζει ήπια κλινική εικόνα, λαμβάνεται από τον ιατρό δείγμα για εργαστηριακή επιβεβαίωση COVID-19.
δ) Εφόσον το περιστατικό αξιολογείται ως πιθανό COVID-19 από τον εξετάζοντα ιατρό, ο ιατρός ή ο συντονιστής των studios margarita επικοινωνεί ΑΜΕΣΑ με τον ΕΟΔΥ στα τηλ.2105212054 ή 1135 για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.
ε) Ο ασθενής με ήπια κλινική εικόνα παραμένει στο δωμάτιό του, μέχρι την γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων του εργαστηριακού ελέγχου.
στ) Κατά την ως άνω αναμονή, αποφεύγεται η είσοδος στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ο συνοδός του ασθενούς ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με τον ασθενή αφού παρασχεθούν όλα τα Μ.Α.Π.
ζ) Όλο προσωπικό ιατρός, συνοδός, συντονιστής που θα εισέλθει στο δωμάτιο του ύποπτου ή αργότερα επιβεβαιωμένου κρούσματος πρέπει να χρησιμοποιήσει Μ.Α.Π. υψηλής προστασίας.
η) Αν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19 μεταφέρεται στο κέντρο υγείας Κύθνου, αν χρήζει νοσηλείας. Αν δεν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19, αντιμετωπίζεται στο χώρο του καταλύματος με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού.
θ) Ο ασθενής αν χρειαστεί να μεταφερθεί μεταφέρεται με Μ.Α.Π. και ιδιωτικό μεταφορικό μέσο.
ι) Στον συνοδό του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει, του χορηγείται απλή χειρουργική μάσκα και συστήνεται να πλένει τα χέρια του κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή (π.χ. σάλιο) και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.
ια) Καταγράφονται τα στοιχεία επαφής συγγενικού προσώπου του ασθενή σε περίπτωση που χρειαστεί συναίνεση για επεμβάσεις όπου ο ασθενής δεν μπορεί να επικοινωνήσει.
ιβ) Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός απορρίπτεται σε κάδο και σε καμία περίπτωση δεν ξαναχρησιμοποιείται.
ιγ) Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού τα χέρια πλένονται καλά με νερό και σαπούνι.
6.Υπεύθυνος για την εφαρμογή του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος COVID-19 ορίζεται η Άννα Γαρδέρη του Γεωργίου τηλ.: 2281032265, 6948367840.
7.Τηρείται αρχείο καταλύματος και βιβλίο συμβάντων COVID-19 δίνοντας προσοχή στον Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών δεδομένων και ενημερώνει τους επισκέπτες ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας δημόσιας υγείας.
8.Κοινοποιούνται τα μέτρα και οι απαιτήσεις του σχεδίου δράσης σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (επισκέπτες – ευρύ κοινό).
9.Λόγω των αυξημένων μέτρων υγιεινής ορίζεται check – in την 15:00 ώρα και check – out την 11:00 ώρα.
10.Το σχέδιο δράσης, τα τηλ. ιατρών – φαρμακείων κ.λ.π., οι ώρες check – in, check – out είναι αναρτημένα στον πίνακα ανακοινώσεων στον χώρο υποδοχής.
11.Τηρούνται όλα τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού COVID-19.
12.Τηρείται ειδικός εξοπλισμός (medical kit) στον χώρο υποδοχής (για την περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά μακρυμάνικη, ρόμπα, θερμόμετρο laser).
13.Υπάρχει αντισηπτικό για χρήση από τους πελάτες στην υποδοχή.
14.Γίνεται τακτική απολύμανση των επιφανειών του χώρου υποδοχής.
15.Έγινε:
α) Κατάργηση της κοινόχρηστης βιβλιοθήκης
β) Διαγράμμιση με αυτοκόλλητο μπλε χρώματος ώστε να τηρείται η απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών στον χώρο της υποδοχής
γ) Αραίωση των τραπεζιών στους κοινόχρηστους χώρους
δ) Σήμανση στον πίνακα ανακοινώσεων να μην αγγίζονται τα διακοσμητικά των κοινόχρηστων χώρων
16. Αποφεύγεται ο συνωστισμός κατά την είσοδο – έξοδο των πελατών και τηρούνται οι αποστάσεις.
17. Στον χώρο υποδοχής υπάρχει ειδικό δοχείο για την τοποθέτηση των κλειδιών των δωματίων προς απολύμανση
.
18. Η διεύρυνση της διάρκειας εισόδου – εξόδου είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται ότι μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται και απολυμαίνεται επιμελώς καθώς και ότι ακολουθείται επαρκείς φυσικός αερισμός του δωματίου.
19. Απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια στους μη διαμένοντες.